вторник, януари 20, 2009

Трета тема - Целувка

Такааааа...
Продължаваме да ви забавляваме. Или поне да се опитваме да опишем душите си, да се разкрием пред "демона", да го пуснем вътре в нас и да ви предложим поредните си обсебени от поезията (и прозата) трансове.

Този път изнудих мацките да са първи, да ме вдъхновят те :) Ето с какво ме заредиха да пиша:

Яна:

Итенцето:
Виждате (надявам се и да прочетете творенията), че са ми предложили голямо количество "муза". Аз преживявам в момента един малко сложен катарзис (божке, как само звучи). С други думи опитвам се да сложа едно ново начало в живота ми и малко не ми беше до писане. Но пък, когато слагаш край на нещо, не значи, че трябва да зачеркнеш абсолютно всичко. И не можех да прекратя заигравките с "демоните". Така се роди :
То е за малкото ми русо, сивооко демонче. Обичам го и се надявам да усетите всичката нежност, която влива в иначе грубиянската ми душа.

Приятно четене!

Няма коментари:

Публикуване на коментар