четвъртък, март 19, 2009

Частушки - 6

I close my bugs,
only for a moment, and the moment's gone
All my tests,
pass before my eyes, a curiosity

Bugs in the wind, all they are are bugs in the wind.

Same old song,
just another keyword in an endless sea
All we fix,
crumbles to the trash, though we refuse to see

Bugs in the wind, all we are are bugs in the wind.

[Now] Don't fix on,
nothing lasts forever but the earth and sky
It ships away,
and all your estimates won't another minute buy.

Bugs in the wind, all we are are bugs in the wind
Bugs in the wind, everything is bugs in the wind.

***

Кой сега до тебe fix-ва,
кой triage-ва bug-овете?
Колко ли ми се присмива
щом допуснах да си тръгнеш ти?
Кой сега до теб ти ship-ва?
трябваше, да, това да съм аз,
трябваше да estimate-на,
как съсипах всичко между нас.

***

Мениджър ме гони мале, мениджър ми писка
bug-ове triage-ва мале, estimate-и иска.
Дали да му тествам мале или да submit-на,
че какват съм мале лоша, branch-а ще му строша.

***

Алеле среднощем, review нема още,
а язе ти fix-вам, fix-вам, fix-вам за release-о,
а язе ти fix-вам, а ти не ми ship-ваш
а язе ше fix-вам, fix-вам, fix-вам па шси вървим.

Припев: (х2)
Я па ра, я па ра -
Кофти номер ми върза,
bug-a ми reopen-на,
майката ми разката.

***

Двеилядо деветата година,
QA-ите станахме мнозина
Двеилядо деветата година,
QA-ите станахме мнозина
Оооой, QA-ино
Да живее всичкото tester-и, аркадаш
Оооой, QA-ино
Да живее всичкото tester-и в Бангладеш.

Няма коментари:

Публикуване на коментар