понеделник, декември 08, 2008

I do give a fuck!!

Пука ми
за близките ми, за приятелите, за безмълвни непознати дори
Мразя да гледам как се отнасят с тях несправедливо,
как живота ни тъпче и се опитва да ни превърне в мълчаливи призраци
Не мога да мълча срещу обидите,
срещу лицемерните усмивки,
срещу безсърдечните, разплакващи тези които обичам
Няма да се дам на некадърниците да смажат това, което създавам,
да го разкъсат на малки парченца, да се погаврят с него
и накрая да го посипят с калта от която са изпълзели,
с лигите течащи от зиналите им ухилени усти.

Пука ми
защото обичам хората - истинските, верните, моите
Мразя да виждам болката в очите им,
безсилието да отвърнат на безчестието, защото са честни
Най-много ме боли да виждам как пламъчето на надеждата в тях гасне,
как се примиряват, съгласяват, как се предават на хора,
които и на сън не могат да ги победят.
И крещя, и ще крещя докрай
на тях, на другите, на света
за да се събудят и да чуят какво им говорят сърцата им,
какво гори в кръвта ни и ни прави живи, хора!

Пука ми
Дори когато срещна поредното поражение
дори когато ме предават
Аз няма да склоня глава пред този, когото не уважавам
дори и да загубя, аз няма да загубя себе си
Мразя гъзолизците, предателите,
хората живеещи само за да потиснат някого когото мислят за по-слаб
Ненавиждам двуличните, егоцентричните самодостатъчни си мижитурки
Презирам неспособните да оценят отдадеността на другите,
неможещите да мразят, защото те не могат и да обичат!

Пука ми
Когато ми е трудно, защото тогава влагам още повече усилия
когато плача, защото в сълзите ми е скрита любовта ми
Ще продължава да ми пука, заради тези, които имат нужда от мен
заради тези, които са като мен
и особено заради онези, които ни пречат да бъдем себе си
Яд ме е когато човекът "тотален неебател" ме разбира повече
от човекът с когото споделяме мислите и чувствата си.
Боли ме, когато немога да попреча да рушат мечтите ни,
които ден след ден отглеждаме като крехки цветя.

Пука ми
За всеки пропуснат миг със дъщеря ми,
за всяка отложена милувка на съпруга ми
Обичам ги и всяко парченце което създавам е и тяхно,
макар да ме откъсва от тях, аз влагам в него тяхната обич
И ще се боря да остана такава - защото ако се предам,
всичката болка досега е била напразна
Ще продължавам да съм силна и шумна и досадна и търсеща,
защото да се примиря значи да се превърна в една от многото -
безмълвна и безплътна сянка, дремеща зад завесата на куртоазията.

Пука ми и това съм аз!
Оставам мислеща, говореща, жива!

6 коментара:

  1. Луци,
    Много силни думи. Би било тъпо да кажа "поздравления"... Радвам се, че ти пука, че продължаваш да даваш на този свят (и на любимите/и на нелюбимите хора), че не си се отказала, а и че нямаш намерение да се отказваш.

    "Яд ме е когато човекът "тотален неебател" ме разбира повече
    от човекът с когото споделяме мислите и чувствата си." Да, това се случва, много често, всеки ден дори. А може би живота е шах и ние просто трябва да преподредим фигурите и да издигнем в чин някоя-друга пешка или да разжалваме някой офицер.

    ОтговорИзтриване
  2. Много е хубаво и силно това, което си написала. Много е истинско. И направо крещи.

    Продължавай да крещиш. Заради тези, които обичаш и заради онези, които не обичаш. Заради нас!

    ОтговорИзтриване
  3. caiiio: Come on... not giving a fuck is awesome, but giving a fuck increases the chances of receiving a fuck :)

    Yana: True, true! Но стиска ли ни да загубим партията?

    Ита: Продължавай да ме вдъхновяваш и аз ще крещя за теб!

    ОтговорИзтриване
  4. kolko priqtno sam iznenadana da procheta vsichko tova v tozi mrachen saboten sledobed..znachi ne vsichko e zagubeno,shtom ima teb...ima i oshte ..i oshte ,deto ne se predavame!

    ОтговорИзтриване
  5. Ina-Raia: Има и други :) И винаги ще има! Нищо, че да бъдеш друг и крещящ понякога си е самоунищожителна мисия. Но пък вярата, че си дал надежда на някой непознат в мрачната му събота, ме кара да се усмихна :)

    ОтговорИзтриване