вторник, февруари 03, 2009

Частушки - 2

Developer-чето бяло,
цял ден си проспало,
в meeting-и за всички
с шефката добричка.

Вече се стъмнило
deadline наближило.
Mомченцето разбрало
че е закъсняло.

Седнало да fix-ва
както му се иска,
но във бързината
regress-нало нещата.

Седнало да плаче
малкото юначе.
Даже не му стиска
review да си поиска.

Ето в тъмнината
с кафенце във ръката,
колежка от екипа
нея ще попита.

Колегата разбрала,
бързо му ship-нала.
Процедура жалка
отишла на майка...

***

Manager-ки кухи като лейки /2
В офиса вървели, песничка си пели /2
Тралалалали, estimate-вай ти /2
от release-а, ах, нас не ни е страх /2

***

Моля кажете, не на шега,
кой ще го fix-ва днеска bug-а?
Тва е showstopper - казвайте кой -
аз или ние, ти или той?

Вярно познахте - туй е фира -
аз си измислих сам feature-а :
spec-ове няма, build-да червен -
весел да бъде вашия ден.

***

Аз съм Гочо senior-ът, виден bullshit-мен,
из целия фирмен офис няма друг кат мен.
Fix-нал съм ги вече всички
bug-ове (с тез две ръчички),
блазе tech lead-о като мен!

***

Само ти, IDE, си ми приятел,
само ти не ми изневери.
И макар да си бавно и leak-ваш,
като мен, IDE, бъди!

Припев:
Недей да crash-ваш, недей да дъмпиш,
недей да пълниш с логове диска ми,
не се измъчвай, недей exit-вай,
заради една фира!

Щом животът е release и аз ще fix-вам,
който debug-ва, той ще спечели
и дано на света се намери
един tech lead да ме залюби!

Припев...

***

Сладкопойна тъпа слива
насред meeting се издига
и с усмивка на уста
bullshit пее на team-а

***

Когато build-ваш, запалвай си цигара
и знай: димът ще скрие твойте error-и

***

Ако умра ил напусна
не мой да ме жалите.
На ви source-a със comment-и
скършете ги feature-и.

Припев:
Е-е-е-е,
верни колеги,
build-a чупете,
мене спомняйте.

Ако умра ил напусна
HR не ми викайте.
Fix-нете ги bug-овете,
product-а release-вайте.

Припев...

Ако умра ил напусна
ке останат log-ове
що е лудо debug-вало
на младите години.

Припев...

Няма коментари:

Публикуване на коментар