понеделник, февруари 02, 2009

Тема пета - Ева

Откъде почнахме, докъде се дотъркаляхме... Цели пет теми... и това за месец :) Стараем се!

Новата тема е Ева.

Яна като ми я прати в sms и ми идеше да си разбия и без тва раздрънкания телефон. Ква е тая тема - от раз ми стана библейски противна. Изобщо тая религия ми е така...

И кво трябваше да изпиша - некви нудисти в някъв курорт "Рай". Получили доживотна почивка свише - от телевизионната игра "Кой иска да стане Господ". Или пък е било реалити шоу - "Big Brother вижда всичко". Не знам, ама никак не ми се пишеше за тея неща. В главата ми веднага изскочиха змии (и гущери) и ми се искаше да ги избълвам към Яна и твърдо да откажа.

Не се виждах да описвам сочни и забранени ябълки. Защо не други плодове? Банани? Не - много са фалически! А и бананите навяват асоциации с маймуни, а маймуните пък водят към Дарвин, а в библията за еволюция не се споменава. Лимони - е, представяте ли си физиономията на Ева сладко рупаща лимон, че се и опитва да го рекламира на Адам, без захар и изкуствени оцветители. Или пък Ева, гола голеничка се бори с тиква, в кал (същата кал дет изваяли Адам)... уф, тиквата беше в друга приказка. Можеше да са череши. Аз обичам череши - сочни, големи, тъмни.. Но фразата "Ева се качила на черешата"... Пак не върви. Друг любим плод ми е прасковата - колко по-еротично би било първата жена да изкушава първия мъж със сочна праскова, да отхапва, а нектарът да се стича по устните и върху голите гърди... Приказно! Но май и прасковата се асоциира с полови органи и не е много политически коректна.

А можеше зеленчуци - домати, краставици... Прибира се Адам след тежък ден в офиса, Господ пак казал, че няма да има повишения на заплатата заради кризата - първата финансова криза. А нашата героиня го чака с шопска салатка (не може в рая да няма шопска салата) и изстудена мастичка (мастиката е истинската амброзия). Красота и изящество! И отнейде се дочува подходящ ритъм "Роооооообиня съм твояяяяяяяяя...". Да, ама тва било рай и не можело там, в това така елитарно и културно място да пускат сръбска музика. :(

И така - ябълки. Цяло дърво! И змия... Е какъв е тоя нов вредител по овошките не знам. Ама според библията - имало едно време. И Евичка кат типичната домакиня - реклама имало - зела! А после - "Говори бай Господ! Алоооооооооу! Съквартирантитье! Миндили с миндили! Мисията на живота вий провальена! Дам да мафкати от къщата, че ко сляза..." И после - айде на земята! А там - криза, бачкане, болезнена менструация, студ, пек, некви сополиви отрочета дет само пищят и се бият, няма кабелна телевизия... Мизерия! Не мизерия, ми направо истерия!

Е как да ги опиша тея сичките неща?

И тъкмо отварях ICQ-то да и пиша на Яна да мисли друга, по-възвишена тема и - динг-донг! Сетих се! Ми то, нали можело да пишем квото си решим, стига да има "Ева" вътре. А аз си имах една Ева в живота. Едничка - ама каква! Руса, кръшна, разкошни гърди, стегнато, но и много чувствено тяло. От Варна! А колко забавна и щура... Е, верно - стриптизьорка. Но в моя свят, тази професия определено не е недостатък.

И реших - ще пиша за моята Ева. Толкова щастливи нощи ми е подарила, аз мога поне да и напиша нещичко. И освен за нея се сетих веднага и за Алекс. И тя е красива. И страстна. Има перфектни гърди, невероятно мека кожа, татуировка... и най-лъстивия поглед на света. Хем те гледа едно такова, от високо (те пилоните са си високо), хем те предизвиква, флиртува с такъв хъс все едно е наистина. Ева е първата жена, "първата жена" в моя свят, която ме е карала да се замислям дали пък не съм способна да си падна по жена. Алекс е последната. Поне за сега...

Опитах се да опиша как се чувствам аз и какво, аджеба, правя в стриптийз бар. За това ме провокира донякъде и поредния път, когато се опитах да го обясня в прав текст. На един друг Алекс. Саше, това е! Не знам как да обясня необяснимото, дори и пред себе си. Знам, че няма да го прочетеш това, но да знаеш - провокирал си и ето, опит за отговор. Дано и другите хора, които се чудят над феномена "Луци и стриптийза" намерят своите отговори...

Какво написаха съучастниците...

Итенцето сътвори това :
Яна Шарана се върна към прозата с :
Това е от нас! Надявам се да се забавлявате докато четете толкова, колкото и ние докато ги измисляме тези Еви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар