сряда, февруари 04, 2009

Частушки - 3

Да бейме малко потествали, да им строшиме kernela...
Със какъвто си се build-нал, със такъв си debug-вал...
Със какъвто си се build-нал, със такъв си regress-нал...

***

Води ме в някоя Bugzilla web-ска
и triage-вай, fix-вай за мене
и review-вай зарад мене.
Всичко живо да ни ship-ва,
и след нас в perforce-а бясно да commit-ва
Бесен tinderbox в червено,
report-ни ми даже нещо откачено,
нещо third side, нетипично
все едно какво, но нека е различно.
О-о-о, дали ще пуснем тoз release?

***

Я вземи си build-а и log-a и estimate-а и кажи на шефката, че съм го fix-нал!

***

Къв си ти, бе?
Нямаш никакви regress-и,
ти просто нямаш duplicate,
и къв е тоя начин да ги estimate-ваш,
че чак на теб ме хваща яд?

***

Тоз release е тъй бъглив,
мрачен и студен,
а аз за тебе fix-вам нощ и ден.
Питам се къде сгреших,
може би в това -
regress-нах, ала ти не го разбра.

Припев:
Никой не може да fix-ва release-а ти
както аз, запомни.
Никой не може да ship-ва review-то ти
както аз, ти разбери.
Никой не може да fix-ва release-а ти
както аз, запомни.
Никой не може да ship-ва review-то ти
както аз, ти разбери.

Лутам се сред keyword-и,
питам Google-а -
къде се meet-ваш, със кого сега?
С milestone-и и куп лъжи
ме triage-ваш ти.
Не fix-нах ли достатъчно, кажи?

Припев. /2

***

Колко пъти с теб си close-ваме,
колко пъти с теб reopen-ваме...
Пак си казваме fixed -
вече с теб никога,
ти не си в milestone-а.
Но reproduce-ваме по-жадни от всякога
за да fix-нем света.

Припев:
Bugzilla и сълзи е release-ът ни,
пияна от debug - ще fix-вам цял живот.

Даже duplicate, report-вай ми с любов!
Bugzilla и сълзи - ще fix-вам цял живот.


Колко пъти с теб се triage-ваме,
колко пъти с теб estimate-ваме...

Пак си казваме fixed -

вече с теб никога,

а regress-ваме май.

Аз към теб, ти към мен всеки ден report-ваме

и това няма край.


Припев... /3

***

Дай ми review, ship it и закрила,
за да бачкам аз по твоя feature.
Нека до полуда да debug-нем,
даже от bugfix да се погубим!

Припев:
Че шефовете всичко искат,
fix-ваш ли ще се натискат.
На екипа обещават,
a на promotion се надяват.
Казвам ви - за обич са lead-овете
но един от тях си намерете.
Да не бъде, да не бъде сам -
сам в виртуален океан.

***

Щом се fix-ва и се пие,
то е ясно, че сме ние!
Eй такъв release обичам -
bugfix всеки ден.
Щом се build-ва и се пие,
то е ясно - пак сме ние!
Щом един product fix-ваме -
няма спиране.

Няма коментари:

Публикуване на коментар